Casas Rurales en Hostafrancs que Admiten Mascotas (1)
202 Alojamientos cerca de Hostafrancs
1 - 20 de 202 alojamientos rurales
Últimas opiniones en Hostafrancs

Genial
Joan Comella
La nostra estada a Cal Bello aquest cap de setmana ha estat immillorable. La casa és preciosa, decorada amb molt de gust i amb totes les comoditats necessàries per gaudir-la al màxim. Els espais són amplis i cuidats fins al darrer detall, i es nota l’esforç dels anfitrions per fer que els hostes s’hi sentin a gust. L’entorn és tranquil, envoltat de natura i amb vistes que conviden a desconnectar i relaxar-se. També és un punt de partida ideal per fer excursions i descobrir la zona. Els anfitrions han estat senzillament genials: atents, amables i molt propers, sempre disposats a ajudar-nos i a fer-nos sentir com a casa des del primer moment. Gràcies a ells l’experiència ha estat encara més especial. En definitiva, una estada que recomanem al 100 % i que repetirem segur!

Excelente. La casa es mucho mejor de lo que muestran las fotos
Laura Giralt
Casa muy acogedora en un pueblo muy tranquilo. Nos ha encantado la sala de juegos con el futbolín. Es una casa a la que no le falta de nada y los dueños han sido encantadores. ¡Totalmente recomendable!

Vacaciones que llenan el corazón
MONICA ALONSO RAYO
La semana en Cal Belló ha sido increíble. Una casa espectacular, con muchísimo encanto, no le falta un detalle. La zona de la piscina decorada con mucho encanto. Todo genial ,recomiendo una visita a Cal Belló. Gracias a María por sus sugerencias , y su atención en todo momento,una anfitriona de 10.

Inmejorable
Anna Font
Hemos pasado una semana de 10! Desde el primer día los anfitriones nos han tratado genial. Al llegar nos tenian preparado un regalo de bienvenida, pan y unas magdalenas buenísimas. La casa es muy bonita y acogedora, decorada con mucho gusto, se nota el cariño que han puesto María y su marido. Cal Belló tiene todo lo que necesites, no hemos echado de menos nada. Y la zona de la piscina es genial. Está solo a uno o dos minutos andando desde casa. Es un espacio amplio, con zona chill-out para relajarse, barbacoa, tumbonas, tienes zona de sol y sombra, una baño… con la neverita que van a poner, será perfecto. Hemos disfrutado de la casa en verano, ahora toca ir cuando haga un poco más de fresquito! Muchas gracias por todo María, nos vemos pronto!!!

Tranquilitat, amabilitat i postes de Sol...
Núria Sàrries i Jordi Bou
La casa i la piscina són espectaculars. La casa està adaptada i no hi falten detalls. El tracte amb els propietaris, la Roser i el Ramon, va ser excel·lent. Especialment interessants les postes de Sol, els poblets de la Segarra i els castells que es poden visitar. Felicito als propietaris!! L'experiència totalment gratificant i la recomanaria a tothom que cerqui tranquilitat. De ben segur que hi tornarem.

Allotjament i atencions perfectes
Manel Clement
Just acabem d'arribar de passar tres dies al Paller, a Cal Masó i tot ha estat perfecte: - Amb les previsions de fred, a mitja setmana van engegar la calefacció radiant i quan vam arribar la casa estava a la temperatura perfecta. - Tant les explicacions de l'allotjament com de les possibilitats de visites i activitats per la zona per part de la Roser. - Malgrat que no ho hem necessitat, l'allotjament està adaptat al 100%, fins i tot amb ascensor per poder accedir als dos pisos superiors (habitacions i bany a la primera planta i sala i piscina a la segona planta). - Casa amb llar de foc moderna que funciona perfectament i amb tota la llenya que es necessiti. - Allotjament equipat amb tot el necessari i amb tots els electrodomèstics amb perfecte estat. - Com que vam comentar que dissabte volíem anar a visitar la Fundació Viladot i l'Espai Guinovart a Agramunt i que diumenge volíem anar a visitar els castells de Comabella i Les Pallargues ens va oferir els descomptes que ens podien fer en aquests llocs per estar allotjats a Cal Masó. - Com que també volíem fer alguna caminada, la Roser ens va recomanar dues rutes per fer al voltant d'Hostafrancs (a Santesmasses i a L'Aranyó). Les dues molt atractives i no molt cansades, tot i que la de L'Aranyó, entre anar i tornar, és de gairebé 10 quilòmetres. De ben segur que si li haguéssim comentat, ens hauria recomanat altres rutes més curtes i igual d'interessants. - I, finalment, destacar que la Roser és una artística plàstica i que, tant els dos allotjaments, com el voltant de casa seva és ple d'obres seves i molt atractives. Una clara mostra de la seva sensibilitat, tant per a l'art, com per a les atencions als allotjats.




















